Gönderi Ücreti Nasıl Hesaplanır? Gönderi ücretlerinin nasıl hesaplandığına dair sorularınız mı var? Aşağıdaki linki ziyaret ederek bilgi edinebilirsiniz.Detaylı Bilgi
Markalaşma ve Dijital Pazarlama
● Markalaşma sürecinde sosyal medya ve dijital pazarlamayı aktif kullanmanız müşteri sayınızı(takipçi) ve satışınızı arttırmak için çok önemlidir. Böylelikle reklam için yapmış olduğunuz harcamalarda azalacaktır.
● Ürün sayfanız ile ilgili tüm süreçleri tamamlamış ve satışlara başlamışsanız artık ürününüzün bilinirliği de oluşmuştur. Ancak bu büyük rekabet ortamında daha da başarılı olabilmek için olduğunuz yerde kalmanız size ileriye taşımayacaktır hatta geriye çekecektir. Bu nedenle markanızı oluşturmanız gerekecektir. Markalaşma size artı bir satış sağlayacaktır.
E-ticaret dünyasında yerini almak ister misin?
E-ticaret ve Geleneksel Ticaret
Türkiye’de E-Ticaretin Geleceği
Sayılarla Dünyada E-Ticaret
E-Ticarette Doğru Platformu Kullanmak
Dropshipping (Stoksuz E-Ticaret) İş Modeli
Markalaşma ve Dijital Pazarlama
Gönderi Ücreti Nasıl Hesaplanır?
Boyutsal Ağırlığın Belirlenmesi - Küçük Paket Gönderiler İçin
U x G x Y = Boyutsal Ağırlık
U = Uzunluk ( cm olarak )
G = Genişlik ( cm olarak )
Y = Yükseklik ( cm olarak )
Gönderi ücreti, hacimsel veya gerçek ağırlıktan hangisi büyükse ona göre hesaplanmaktadır.
Fiyatlara FCS ve PTT vergisi eklenecektir.
Ek elleçlemeve limit aşımı ücretleri oluştuğunda fiyatlara eklenecektir.